Ford je najnoviji proizvođač automobila koji je podneo 19 prijava za zaštitne znakove za svoje ključne brendove automobila u pripremi za ulazak u svet NFT-a i Metaverse.
Planovi za Metaverse i NFT industriju
Mike Kondoudis je licenciran zaštitni znak Kancelarije za patente i trgovinu Sjedinjenih Država (USPTO) otkrio je u tvitu da je Ford Motors podneo ukupno 19 prijava.
Ford namerava da ponudi umetnička dela, tekst, muziku i video koji se mogu preuzeti, a koji prikazuju svoje automobile, terence, kamione i kombije, koji će biti overeni od strane NFT-a, prema dokumentima USPTO koje je podnela kompanija.
Aplikacija otkriva ambicije kompanija za digitalne prostore. Kompanija pominje virtuelne automobile koji se ne mogu preuzeti, terenska vozila, kamione i kombije, delove i dodatke za kopnena vozila i odeću za korišćenje u virtuelnim okruženjima kreiranim u zabavne svrhe.
Takođe postoje namere da se stvori tržište za promovisanje „digitalnih umetničkih dela drugih“ i da se obezbede onlajn izložbe putem virtuelne i proširene stvarnosti.
Takođe postoje namere da se stvori tržište za promovisanje „digitalnih umetničkih dela drugih“ putem veb-sajta, zajedno sa „uslugama maloprodaje na mreži koje sadrže nezamenljive tokene (NFT) i digitalne kolekcionarske predmete“.
Na drugoj strani
Ford teško da je prvi proizvođač automobila koji se preselio u oblast Metaverse. Dok su vrhunski proizvođači automobila kao što su Bentley i Lamborghini već lansirali NFT kolekcije, proizvođači automobila uključujući Nissan, Toyota i Hyundai naznačili su ambicije da uđu na tržište Metaverse koji se brzo širi.
Ford je odlučio da uđe u Web3 prostor, manje od mesec dana nakon što su izvršni predsednik Forda Bill Ford i izvršni direktor Džim Farli najavili značajno smanjenje broja zaposlenih u globalnoj radnoj snazi kako bi smanjili troškove kompanije.
Ford motori su jedna od najvećih i najstarijih kompanija za proizvodnju automobila na svetu. Ford ima tržišnu kapitalizaciju od 61,99 milijardi dolara.
Izvor: Investing.com