Nauči kako se investira u akcije na berzi – PRIJAVI SE

Kia predstavila tri električna vozila kako bi ubrzala svoje ambicije u elektrifikaciji

Kia Corp je u četvrtak predstavila tri nova električna vozila manjeg i srednjeg gabarita kako bi privukla širi spektar kupaca i ubrzala svoje strategije elektrifikacije.

Južnokorejski proizvođač automobila naveo je da planira ponuditi dva električna kompaktna sportska terenca (SUV) – EV5 i EV3 – i električni sedan EV4, čime nastoji ostvariti svoj cilj prodaje od milion električnih vozila do 2026. godine.

Kia je najavila plan da razvije širok spektar modela električnih vozila sa cenama od 30.000 do 80.000 dolara i ima nameru da lansira manje električne automobile poput EV5, EV4 i EV3 sa cenama od 35.000 do 50.000 dolara.

Prema informacijama dostavljenim novinarima, Kia planira da lansira EV5, treći posvećeni električni model u svojoj ponudi nakon EV6 i EV9, u Južnoj Koreji 2025. godine.

Kia je saopštila da će se proizvodnja EV5 odvijati i u Kini i Južnoj Koreji, dodajući da će EV5 u Kini i Južnoj Koreji koristiti različite tipove baterija.

Kia je navela da će se u Kini prodavati EV5 modeli s litijum-fosfat-željezno (LFP) baterijama, dok će se u Južnoj Koreji koristiti skuplje baterije nikl-kobalt-mangan (NCM), rekao je predsednik Kia-e Song Ho Sung.

Kia je saopštila da će EV5 u Kini imati maksimalni domet od 720 kilometara (447 milja), uz mogućnost brzog punjenja koje omogućava punjenje baterije od 30% do 80% kapaciteta za 27 minuta.

Kia nije otkrila detalje u pogledu dometa EV5 za Južnu Koreju, navodeći da će se prilagoditi potrebama tržišta.

“Tržište električnih vozila se širi od usmerenja prema manjoj grupi ranih usvajača do šireg tržišta kupaca… Naš konkurentan i rastući portfolio električnih vozila ubrzaće popularizaciju električnih vozila i pružiti potrošačima više opcija za izbor”, rekao je Spencer Cho, šef Globalnog odeljenja za poslovno planiranje u Kia-i.

Analitičari su naveli da je Kia-in napor da lansira pristupačnija električna vozila pravovremen, jer sve više kupaca traži pristupačna električna vozila. “Iako su rani usvajači više preferirali skuplja premijum električna vozila, kako su električna vozila postala popularnija među širom populacijom, potreba kupaca za pristupačnijim električnim vozilima značajno je porasla”, izjavio je Lee Jae-il, analitičar u kompaniji Eugene Investment & Securities.

Izvor: Reuters

Autor članka:

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter