Kompanija Meta Platforms, ranije poznata kao Facebook, zabeležila je rast od preko 7,5% na pre-market trgovanju u četvrtak nakon što su rezultati za drugi kvartal premašili očekivanja Vol Strita, zahvaljujući porastu prihoda od oglašavanja.
Meta je izvestila o prilagođenom prihodu po akciji od 2,98 dolara i prihodu od 32 milijarde dolara. Analitičari koji su učestvovali u anketi Investing.com-a predviđali su prihod po akciji od 2,91 dolara i prihod od 31,08 milijardi dolara.
Rezultati su bili bolji od očekivanja, jer je kompanija nastavila da ostvaruje napredak u sprovođenju svog obećanja za “godinu efikasnosti” u 2022. godini, dok je prihod od oglašavanja rastao. Meta je povećala svoje ukupne troškove “zbog troškova povezanih sa zakonom”, dok je smanjila svoje projekcije troškova kapitalnih investicija. Kompanija se obavezala da će nastaviti sa zapošljavanjem u ključnim oblastima.
Prihod od oglašavanja je porastao za 12% na 31,5 milijardi dolara u drugom kvartalu u odnosu na isti period prethodne godine.
Broj dnevnih aktivnih korisnika na Facebook-u je porastao za 5% na 2,06 milijardi, dok je broj mesečnih aktivnih korisnika porastao za 3% na 3,03 milijarde.
Za budućnost, kompanija je saopštila da očekuje prihod u trećem kvartalu u rasponu od 32 milijarde do 34,5 milijardi dolara, što je iznad procene od 31,2 milijarde dolara.
Analitičari Morgan Stanley-a su povećali ciljanu cenu akcija za 25 dolara, na 375 dolara po akciji.
“META-ine investicije u veštačku inteligenciju nastavljaju da povećavaju angažovanost korisnika, povraćaj investitora, monetizaciju platforme i dobit po akciji. A program proizvoda je bogat, sa događajem u vezi veštačke inteligencije u septembru kao katalizatorom”, napisali su u svom izveštaju.
Analitičari UBS-a su dodali da vide mnogo razloga za zadržavanje ocene “kupiti” za akcije Meta. Ciljna cena akcija je povećana za 65 dolara, na 400 dolara po akciji.
“Vidimo septembarski Meta Connect kao verovatni pozitivan katalizator, sa najavama novih proizvoda baziranih na veštačkoj inteligenciji koji će potvrditi naš optimizam oko novog potrošačkog proizvoda kao sledećeg koraka u pozitivnom scenariju”, dodali su.
Izvor: Investing.com