Akcije Netflix-a porasle su za 1,7% kasno u sredu nakon objave giganta za strimovanje da je odabrao Microsoft kao svog globalnog partnera za prodaju i reklamne tehnologije za svoj nivo koji podržava reklame.
Kompanija je u aprilu otkrila da će korisnicima ponuditi novi, pristupačniji paket članstva koji će biti podržan oglasima. Četvrti kvartal je kada se predviđa implementacija plana.
Prema izveštajima od prošlog meseca, Netflix je razgovarao o prodajnoj snazi i tehnologiji reklama koje bi mu bile potrebne sa potencijalnim partnerima, uključujući Comcast i Google, od kojih su oba u vlasništvu Alphabeta.
Očigledno su takođe održavali intervjue za izvršnog direktora koji će nadgledati razvoj nivoa usluge podržane oglasima.
Dok nastoje da razviju novi plan pretplate, Netflix je tvrdio da Microsoft ima “dokazanu sposobnost“ da ispuni sve svoje reklamne zahteve.
Što je još važnije, Microsoft je obezbedio „snažnu zaštitu privatnosti za naše pretplatnike, kao i fleksibilnost da se vremenom razvija na strani tehnologije i prodaje“, navodi Netflik. Takođe su izjavili da je još veoma rano, i moraju mnogo toga da shvate. Ali da je njihov dugoročni očigledan.
Više opcija za potrošače i superiorno iskustvo brenda za marketinške stručnjake na linearnoj TV.
Izvor: Investing.com