Nike-ove „virtuelne kreacije“ biće integrisane u EA Sports igre u narednim mesecima.
Kao veliki korak ka usvajanju kriptovaluta u mejnstrim gejmerima, Nike-ova platforma za nepromenljive tokene (NFT). Swoosh će uskoro biti integrisana sa EA Sports igrama, potencijalno omogućavajući Nike-ovoj virtuelnoj obući i odeći da se pojavljuju u igrama.
U saopštenju od 1. juna, Nike je rekao da će njegove „virtuelne kreacije“ — njegov način da se kaže NFT — početi da se ugrađuju u EA Sports igre u narednim mesecima, iako ni Nike ni Electronic Arts nisu otkrili koji će naslovi igara uključivati Nike-ovu virtuelnu robu .
And that does it for the launch of the OF1 Collection. 🎉
Thank you to all of the 50K+ .SWOOSH members who participated.
We'll be back tomorrow with a recap of all things OF1.
Oh, and we have a special announcement coming at 8am PDT. 👀
Until tomorrow .SWOOSH fam 🫡
— .SWOOSH (@dotSWOOSH) June 1, 2023
EA Sports igre uključuju FIFA — koja je nagrađena titulom „najpopularnije igre“ 2022. godine — kao i Madden NFL seriju i NBA Live seriju, koje sve privlače milione gejmera. Očekuje se da će Nike NFT biti prilagodljivi dodaci za nošenje koje igrači mogu da kupuju i menjaju svoje avatare likova u igri.
„Ovo partnerstvo će nam omogućiti da otključamo neka neverovatna nova iskustva za našu .SWOOSH zajednicu i ogromnu bazu fanova EA SPORTS-a“, rekao je Ron Faris, generalni menadžer Nike Virtual Studios.
EA SPORTS 🤝 @dotSWOOSHhttps://t.co/hNxxdaMgRL pic.twitter.com/NH8vp0fWoQ
— EA SPORTS (@EASPORTS) June 1, 2023
Nike je prvi put predstavio svoju .svoosh NFT platformu u novembru 2022. godine, ali nije objavio NFT kolekciju do početka 2023. godine.
Bilo je to 15. maja kada je .Svoosh objavio svoju prvu NFT kolekciju, liniju virtuelnih cipela pod nazivom Our Force 1, ne tako suptilan znak legendarnoj Air Force One liniji patika ovog brenda.
U vreme objavljivanja, više od 97.000 NFT patika je prodato na nešto manje od 53.000 adresa, prema podacima Polygonscan-a.
U decembru 2021. Nike je ušao u metaverzum kupovinom virtuelnih patika i kolekcionarskih brendova RTFKT. Takođe je pokrenuo virtuelni svet Nikeland.
Dok .Swoosh koristi slične alate i tehnologije kao RTFKT i Nikeland, sva tri su individualni projekti za kompaniju.
Izvor: Cointelegraph