Prema rečima predsednika odbora N Čandrasekarana, Tata Motors planira da proda oko 50.000 električnih automobila (EV) u fiskalnoj godini koja se završava 31. marta i duplo više u periodu 2023–2024.
Tata Motors je prodao 19.105 električnih vozila u periodu 2021–2022, što je povećanje od 353% u odnosu na prethodnu fiskalnu godinu.
Očekuje se da će se učinak Chandrasekaranovog poslovanja poboljšati u ovoj fiskalnoj godini pošto se cene roba stabilizuju, a celokupna situacija sa snabdevanjem, posebno poluprovodnicima, stalno se poboljšava.
Da bi smanjili rizike i upravljali neizvesnostima, Tata Motors nastavlja da blisko sarađuje sa njihovim klijentima i partnerima u ekosistemu. Shodno tome, očekuju da će se učinak postepeno poboljšavati, pri čemu je druga polovina fiskalne godine 23. bila primetno bolja od prve polovine tokom cele godine.
Program klimatskih promena i smanjenja ugljenika indijskog premijera Narendre Modija izgrađen je oko elektrifikacije, a električna vozila se smatraju metodom za pomoć Indiji da smanji troškove uvoza nafte i smanji zagađenje u ključnim gradovima.
Indija želi da električni modeli čine 30% ukupne prodaje putničkih automobila u zemlji do 2030. godine, u odnosu na oko 1% danas, a e-skuteri i e-bicikli da čine 80% ukupne prodaje dvotočkaša, u odnosu na otprilike 2%.
Izvor: Reuters