Luksuzni brend Hermes postavlja temelje za svoj ulazak na Web3 nakon podnošenja prijave za žig koji pokriva nezamenljive tokene (NFT), kriptovalute i Metaverse.
Prema podnesku od 26. avgusta Kancelariji za patente i žigove Sjedinjenih Država (USPTO), zaštitni znak pokriva softver koji se može preuzeti za pregled, skladištenje i upravljanje virtuelnom robom, digitalnim kolekcionarskim predmetima, kriptovalutama i NFT-ovima „za upotrebu u onlajn svetovima“.
Takođe je prijavio zaštitne znakove za „usluge maloprodajnih objekata sa virtuelnom robom“, kao i modne i trgovinske izložbe u „onlajn virtuelnim, proširenim ili mešovitim okruženjima realnosti“ i za „obezbeđivanje onlajn tržišta za kupce i prodavce virtuelne robe“.
Luxury brand Hermès has filed a trademark application for its name claiming plans to expand into
▶️NFTs + Virtual currency
▶️Crypto + NFT trading
▶️Virtual good marketplaces
▶️Virtual clothing, footwear, and fashion shows
… and more#NFT #Metaverse #Web3 #Crypto #Hermes_Paris pic.twitter.com/hdvsXeQtrC— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) August 31, 2022
U pravnoj tužbi na 47 stranica protiv Rotšilda, Hermes je naveo da „brend MetaBirkins jednostavno otkida Hermesov čuveni zaštitni znak Birkin torbe dodavanjem generičkog prefiksa „meta“ poznatom žigu Birkin“, stvarajući tako iluziju da je brend MetaBirkins bio deo luksuznog Hermesovog brenda Birkin.
Tužba protiv Rothschilda mogla bi biti jedan od razloga zašto je kompanija nastavila da podnese sopstvenu zaštitu koja će pokriti Metaverse, kripto i NFT proizvode i tokene.
Luksuzni brend nije ni prvi ni verovatno poslednji koji je napravio poteze u Metaverse.
Ranije ove godine, Decentralendova Metaverse Fashion Week, četvorodnevni digitalni modni događaj koji predstavlja nosive uređaje na virtuelnim pistama, doživeo je pojavu luksuznih brendova, uključujući Dolce & Gabbana, Etro, Tommy Hilfiger, Estée Lauder i Elie Saab.
Prošlog meseca, podaci Dune Analitics-a otkrili su da su vodeći brendovi, uključujući Nike, Gucci, Dolce & Gabbana, Adidas i Tiffany & Co., ostvarili ukupnu prodaju od 260 miliona dolara od NFT-a.
Izvor: Cointelegraph