Govoreći o nemačkim proizvođačima luksuznih automobila, BMW se navodno prijavio za zaštitni znak svog logotipa u vezi sa mnoštvom Web3 proizvoda i usluga.
Taj potez istakao je advokat za žigove sa licencom USPTO-a Mike Kondoudis, koji često deli vesti velikih kompanija u vezi sa aplikacijama za žigove Web3 u SAD.
BMW je izneo namere da njegov logo obuhvati kolekcionarske predmete kao što su virtuelna odeća, obuća, pokrivala za glavu i vozila, dok je takođe naznačio planove za virtuelnu robu koja se može preuzeti, kao što su onlajn okruženja i igre.
BMW is coming to the metaverse!
The company has applied to trademark its logo for:
▶️ NFT authenticated media + files
▶️ Virtual vehicles + clothing + footwear
▶️ Retail stores for virtual vehicles + clothing
▶️ Virtual environments
… and more!#NFT #Metaverse #Web3 #BMW pic.twitter.com/huO0RkiGWz— Mike Kondoudis (@KondoudisLaw) November 30, 2022
Izvor: CoinTelegraph