PRIJAVI SE ZA KURS BERZE (POPUST 50%)

Pretraga
Close this search box.

BMW ulazi u metaverse

Govoreći o nemačkim proizvođačima luksuznih automobila, BMW se navodno prijavio za zaštitni znak svog logotipa u vezi sa mnoštvom Web3 proizvoda i usluga.

Taj potez istakao je advokat za žigove sa licencom USPTO-a Mike Kondoudis, koji često deli vesti velikih kompanija u vezi sa aplikacijama za žigove Web3 u SAD.

BMW je izneo namere da njegov logo obuhvati kolekcionarske predmete kao što su virtuelna odeća, obuća, pokrivala za glavu i vozila, dok je takođe naznačio planove za virtuelnu robu koja se može preuzeti, kao što su onlajn okruženja i igre.

Izvor: CoinTelegraph

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter