Kineski gigant Alibaba Group Holding Ltd saopštio je da je prihod u četvrtom kvartalu porastao za 2%, i to na 208,20 milijardi juana (30,12 milijardi dolara) naspram konsenzusne procene Refinitiva od 210,3 milijarde juana.
Kineska potrošnja dobila je određeni zamah otkako je zemlja napustila politiku nultog COVID-19 krajem prošle godine, ali je i dalje relativno prigušena usred klimavog ekonomskog oporavka.
Ranije ove godine, Alibaba je najavila planove za restrukturiranje u šest jedinica, potez koji je usledio nakon dvogodišnjeg regulatornog udara na kineski tehnološki sektor. Očekuje se da će sve jedinice kompanije, osim odeljenja za e-trgovinu, tražiti spoljno finansiranje i izaći u javnost.
Neto prihod koji se pripisuje običnim akcijama iznosio je 23,52 milijarde juana, u poređenju sa gubitkom od 16,24 milijarde juana.
Prihod za celu godinu porastao je 2% na 868,69 milijardi juana, što predstavlja najsporiju stopu rasta od kada je kompanija izašla na berzu 2014.
Pored slabe potrošnje, Alibaba se takođe bori da privuče nove korisnike dok kineski sektor e-trgovine sazreva i bori se sa prodorima novih konkurenata kao što su PDD Holdings i Douyin, kineska verzija TikTok-a koja je takođe u vlasništvu ByteDance-a.
Izvor: Reuters