POSTANI FOREX TREJDER – POGLEDAJ KURS

Pretraga
Close this search box.

Barbie opsesija uticala na kompanije širom sveta a evo i kako!

Barbie film je više od običnog bioskopskog hita – postao je globalni fenomen koji je uticao na poslovanje mnogih poznatih kompanija.

Legendarna lutka koju je 1959. godine stvorila kompanija Mattel, vratila se na velika vrata. Ovaj povratak nije samo doneo radost deci koja su odrasla uz ovu legendarnu igračku, već je izazvao i značajan uticaj na poslovanje mnogih poznatih kompanija iz različitih delatnosti širom sveta. Naime, popularnost filma iskoristili su brojni brendovi za kreativne marketinške kampanje usmerene na odrasle koji su se igrali sa ovom lutkom u svojoj mladosti. U ovom tekstu istražićemo neke od najinteresantnijih kampanja koje su pokrenute kao odgovor na ovu opsesiju.

Barbie u marketinškim kampanjama

Google: Tehnološki gigant Google nije propustio priliku da iskoristi Barbie maniju u svojoj pretrazi. Kada bi korisnici pretraživali ovaj film ili neke od glavnih glumaca kao što su Margot Robbie i Ryan Gosling, na ekranu bi se pojavile roze zvezdice sa rezultatima pretrage, dok je pozadina blago ružičasta.
Ova šarmantna promena dizajna pretrage privukla je pažnju korisnika i dodatno ispromovisala film.

Barbie

Heineken i “Ken” bilbord: Kada je reč o originalnim odgovorima na ovaj trend, kompanija Heineken je otišla korak dalje i fokusirala se na Ken-a. Na njihovom bilbordu su ispisana poslednja tri slova holandske kompanije za pivo, “ken”, što je predstavljalo duhovit i inventivan način da se priključe ovom trendu.

iS jMcdbvUf2yGAvJKKGfjZO9jVOC0P2dnWiWvX7NFJDxGQsGrqBteTKryWq9W2Cc6ZhzVywZ2rzW DcPlKpbIXz1FzgGQbXpcxZuwv45hZYx5M0CMDJ1WrU4Ji1o I9GK2GwNvBySH0cw BFBu9g

Samsung: Kompanija Samsung Electronics je zakoračila u svet barbike kroz saradnju sa kompanijom Warner Bros Pictures, uoči premijere filma. U okviru ove ekskluzivne saradnje, predstavili su Barbie SmartThings “DreamHouse” – kuću iz snova. Kupci u prodavnicama širom sveta imali su priliku da uživaju u zvaničnom trejleru za film u veličanstvenom 8K formatu na Samsung televizorima. Ovo je predstavljalo sjajan način za povezivanje tehnoloških inovacija sa emocijom koju Barbika izaziva kod odraslih.

Zara kolekcija: Modna kuća Zara, članica španske grupacije Inditex, reagovala je na Barbie opsesiju predstavljajući Zara x Barbie kolekciju. Ova kolekcija obuhvata raznolike komade garderobe, obuće i aksesoara, namenjenih kako ženama, tako i muškarcima. Ljubitelji mode širom sveta su sa oduševljenjem dočekali ovu saradnju koja je donela prepoznatljivi stil Barbike u svakodnevni život mnogih odraslih.

GAP kolekcija: Kalifornijski modni gigant GAP, poznat po odeći koja se bazira na udobnosti, takođe se pridružio Barbie opsesiji. Kreirali su ograničenu seriju odevnih komada inspirisanih Barbie lutkom. Ono što je bilo posebno zanimljivo jeste da su ovi komadi dostupni i za decu, što je dodatno podstaklo emotivnu vezu između roditelja i dece kroz Barbie brend.

Nyxcosmetics linija: Američka kozmetička kompanija Nyxcosmetics proširila je svoju ponudu uključivanjem nove Barbie linije proizvoda za ulepšavanje. Ova linija obuhvata širok spektar proizvoda, uključujući senke za oči, sjajeve za usne i veštačke trepavice, sve u prepoznatljivoj roze ambalaži koja asocira na Barbiku.

Airbnb Barbie kuća iz snova: Kompanija za odmor Airbnb odlučila je da udovolji obožavaocima poznate lutke tako što je ponudila jedinstvenu mogućnost – besplatan boravak u Barbie kući iz snova u pravoj ljudskoj veličini. Ova impresivna vila nalazi se u blizini plaže El Peskador u zapadnom Malibuu, poznatoj po svojim bogatim stanovnicima i luksuznim kućama.

Crocs: Kompanija Crocs iskoristila je popularnost Barbike kako bi predstavila posebnu kolekciju papuča u roze boji – po kojoj je ova lutka prepoznatljiva. Crocs Barbie papuče su postale pravi hit među ljubiteljkama obuće ovog brenda, kao i među svima koji su odrasli igrajući se sa Barbikom.

Zašto kompanije koriste Barbie film u svom marketingu?

Korišćenje Barbie brenda privuklo je pažnju i interesovanje odrasle populacije koja je rasla uz Barbiku, što je dovelo do povećanja prodaje proizvoda, povećanja saobraćaja na web stranicama, i povećanja prisustva brenda na društvenim mrežama. Osim toga, ove kampanje su omogućile kompanijama da se povežu sa emocijom i nostalgijom koju ljudi osećaju prema Barbiki, stvarajući snažnu vezu sa svojim klijentima.

Ovo je bio još jedan dokaz snage brendiranja i marketinške kreativnosti koja može uticati na uspeh kompanija širom sveta.

Saznaj kako da pametno investiraš i profitiraš na berzi ovde.

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter