PRIJAVI SE ZA KURS BERZE (POPUST 50%)

Pretraga
Close this search box.

Globalni trgovci profitiraju od ludila za Barbie filmom

Kupci masovno kupuju Barbie minđuše u obliku obruča, parfeme, kombinezone i haljine, dok trgovci pokušavaju iskoristiti premijeru Barbie filma u petak kako bi ponovno probudili ludilo za ovom plastičnom lutkom i njenim svetlucavim, rozim svetom.

S obzirom na to da mnogi potrošači manje troše zbog povećanja cena životnih potrepština, trgovci koriste priliku da nagovore kupce da kupe skuplje proizvode i povećaju svoje prihode.

Veliki asortiman proizvoda i partnerstva sa brendovima, mnogi namenjeni odraslima, oslanjaju se na nostalgiju koju Barbie predstavlja za mnoge koji su se igrali s ovom lutkom kao deca.

Mattel, vlasnik brenda, cilja da film obnovi nostalgičnu privlačnost lutke, ali i da Barbie ugradi u svest nove generacije.

“Ne verujem da smo ikada videli ovoliko partnerstava sa brendovima vezanih za jedan film”, rekao je Džo Ešdaun, rukovodilac partnerstava sa brendovima u agenciji Mando-Connect, koja je deo WPP grupe.

Zara je lansirala Barbie kolekciju u ponedeljak koja obuhvata 17 dečijih odećih predmeta i aksesoara, uključujući jednodijelni kupaći kostim u rozikastoj boji, ranac i patike, ali ponuda za žene je mnogo šira, sa 85 proizvoda.

I muškarci mogu da se uključe u ovaj trend, birajući fuksija odelo ili čizme kauboja i košulju od teksasa koje su inspirisane stilom koji nosi Rajan Gosling u ulozi Barbie dečka, Kena.

Odeća i obuća brendova poput H&M, Primark, Gap, Superga i Crocs imaju svoje Barbie kolekcije.

Parfem Zara Barbie, minđuše u obliku obruča i ružičasta duksa sa kapuljačom bili su svi rasprodati na Zara sajtu u Velikoj Britaniji do srede. Fuksija sako sa dva reda dugmadi za muškarce, čija je cena 89,99 funti ($116,04), takođe je bio rasprodat.

Hudica brenda Gap sa Barbie logom bila je dostupna samo u veličini XXS na internetu, dok je par Barbie Crocs cipela, čija je cena 59,99 dolara – 10 dolara više od uobičajene cene Crocs cipela – takođe bio rasprodat na sajtu brenda Crocs. Brend kofera Beis imao je listu čekanja za sve tri veličine kofera u Barbie roze boji, po premijum ceni u odnosu na uobičajen asortiman boja.

Walmart nudi Barbie lutke u različitim tonovima kože i frizurama po ceni od 45 dolara za kolekcionare.

Ludilo se proteže i van trgovina, pa su Hyatt Hotels i Hilton ponudili hotelske sobe sa temom Barbike u gradovima kao što su Bogota, Kolumbija i Kuala Lumpur, Malezija.

Veliki broj proizvoda – od Barbike tepiha do Barbike četkica za zube – može dovesti do rizika od preterivanja brenda, ali obnova naglaska na raznolikosti i inkluzivnosti od strane Mattela, partnerskih trgovaca i samog filma, može doneti dovoljno noviteta da zadrži interesovanje potrošača.

“Svako može biti Barbie ili Ken”, rekao je Džejms Zan, urednik časopisa The Toy Book. “Mislim da je to pomoglo da brend raste bez prekomerne zasićenosti.”

Izvor: Reuters

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter