IKEA obučava radnike u call centrima da postanu savetnici za dizajn enterijera, jer švedski gigant nameštaja ima za cilj da ponudi više usluga za poboljšanje doma pomoću veštačke inteligencije zvane Billie.
U aprilu je IKEA proširila svoje usluge dizajna enterijera na Veliku Britaniju i Sjedinjene Države, nakon lansiranja ove usluge u delovima Evrope, Australije i Ujedinjenim Arapskim Emiratima. U Velikoj Britaniji, kupci plaćaju 25 funti (31,44 dolara) za video poziv sa savetima o dizajnu enterijera u trajanju od 45-60 minuta i listu predloženih proizvoda, a mogu da plate 125 funti za tri konsultacije o dizajnu radnog prostora.
Do sada je obučeno 8.500 radnika u call centrima za savetovanje za dizajn enterijera od 2021. godine, dok je Billie obradio 47% upita klijenata u poslednje dve godine.
Prodaja proizvoda i usluga putem telefona ili video zapisa preko Ingkinog kanala za dizajn enterijera činila je 1,3 milijarde evra (1,40 milijardi dolara) prihoda u finansijskoj 2022. godini što je 3,3% ukupnog prihoda. Ingka grupa ima za cilj da poveća taj udeo u prihodima na 10% do 2028. godine kao deo napora da se privuku budući kupci generacije Z.
Poređenja radi, onlajn prodaja proizvoda preko IKEA-ine web stranice, koja je u vlasništvu Ingke, iznosila je oko 9,9 milijardi evra, ili 25% ukupne prodaje u Ingkinoj finansijskoj godini koja se završava 31. avgusta 2022.
Izvor: Reuters