PRIJAVI SE ZA KURS BERZE (POPUST 50%)

Pretraga
Close this search box.

Italijansko telo za konkurenciju zaustavlja Intesino premeštanje klijenata na mobilno bankarstvo

Italijanska agencija za zaštitu konkurencije saopštila je u četvrtak da je naredila najvećoj banci u zemlji, Intesa Sanpaolo, da obustavi predloženi transfer 2,4 miliona klijenata na svoju novu uslugu samo za mobilne uređaje pod nazivom Isybank.

Odluka predstavlja najnoviji udarac naporima Intese da ažurira svoju digitalnu infrastrukturu i postepeno napusti zastarele IT sisteme u korist cloud tehnologije.

“Na ovaj način, vlasnici računa će biti u mogućnosti da izaberu da li žele zadržati svoj račun kod Intesa Sanpaolo … ili preći na Isybank”, izjavila je agencija za zaštitu konkurencije AGCM u saopštenju.

Nije bilo odmah moguće doći do komentara Intese.

Agencija je ranije ovog meseca otvorila istragu o načinu na koji Intesa premešta klijente na Isybank nakon niza pritužbi koje su, prema rečima nadzornog organa, sada dostigle broj od 5.000.

Ljudi su se žalili da nisu primetili poruku od Intese o migraciji na vreme kako bi mogli da se odjave sa Isybank jer je stigla u digitalno sanduče njihovih tekućih računa tokom avgustovskih praznika.

Klijenti Intese su takođe bili nezadovoljni što više nemaju opciju stvaranja jednokratnog broja kreditne kartice sa svog računa kako bi sigurnije kupovali online.

Izvršni direktor Isybanka, Antonio Valitutti, izjavio je u nedavnom intervjuu za novine da će takve “virtualne platne kartice” uskoro postati dostupne korisnicima Isybanka.

Isybank cilja 4 miliona Intesa klijenata mlađih od 65 godina koji koriste bankarske usluge isključivo na daljinu. Želi dodati još 1 milion novih klijenata do kraja 2025. godine.

Grupa je u oktobru prebacila prvih 300.000 vlasnika Intesa računa i planira da prenese još 2,4 miliona početkom 2024. godine.

Isybank, banka na bazi cloud-a, niskih troškova i orijentisana ka mobilnim uređajima, ključni je deo dugoročne strategije izvršnog direktora Intese Carla Messine da se odupre konkurenciji od strane fintech sektora i usmeri Intesu ka profitabilnijim poslovima poput upravljanja bogatstvom i osiguranja.

Prenos bankarskih usluga na cloud platformu predstavlja veliki izazov za klasične banke čija je IT infrastruktura zastarela i često je narušena preklapanjem različitih sistema rezultiranim spajanjem banaka.

Izvor: Reuters

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter