POSTANI FOREX TREJDER – POGLEDAJ KURS

Pretraga
Close this search box.

Izvan hajpa: NFT-jevi mogu da transformišu korisničko i biznis iskustvo

Mnoga preduzeća i veliki brendovi su već skočili na vagon nezamenljivih tokena (NFT, non-fungible token), uključujući Nike (NYSE:NKE), NBA, Pepsi, pa čak i Taco Bell. Ali da li su ovo samo za šou ili ovi NFT stvaraju vrednost? Slično kao što su digitalne usluge postale ključne za svako poslovanje u tehnološkom sektoru i van njega, verujemo da će tokeni – i, posebno, NFT – verovatno postati podjednako ključni u novonastaloj Veb3 ekonomiji iz najmanje dva razloga.

Prvo, stav je da NFT tokenizuju ideje na atomističkom nivou, stvarajući rivalstvo i ekskluzivnost oko roba ili usluga. Tržišta se ne mogu formirati kada roba i usluge nisu rivalski – kada se potrošnja jedne osobe ne menja sa potrošnjom druge – ili kada se ne mogu isključiti – kada je preterano skupo omogućiti pristup robi ili usluzi pomoću mehanizma cena. NFT-ovi, s druge strane, stvaraju rivalstvo i ekskluzivnost korišćenjem pametnih ugovora na blok-čejnu koji isporučuju NFT-ove u digitalne novčanike ljudi kada izvrše kupovinu.

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter