PRIJAVI SE ZA KURS BERZE (POPUST 50%)

Pretraga
Close this search box.

McDonald’s testira CosMc prodavnice hladnih pića

McDonald’s planira testiranje koncept prodavnica manjeg formata pod nazivom CosMc’s, koje će prodavati hladna pića, uključujući ukusne ledene čajeve i smutije, dok ovaj gigant brze hrane razvija ambiciozan plan rasta.

Prva CosMc’s lokacija će otvoriti vrata u Bolingbruku, Ilinois, ove nedelje kao deo ograničenog testa, saopštila je kompanija u sredu tokom investitorskog dana.

McDonald’s planira da otvori oko 10 pilot prodavnica do kraja 2024. godine, a CEO Chris Kempczinski je rekao da će rezultate test lokacija proučavati najmanje godinu dana.

“Iako broj lokacija nije posebno zabrinjavajući za industriju, verovatno će postaviti neku vrstu procene vrednosti za Starbucks i Dutch Bros“, napisao je analitičar Gugenhajm, Gregory Francfort, u belešci.

Zasnovane na McDonald’s-ovom vanzemaljskom liku CosMc, koji se pojavljivao u seriji reklama tokom osamdesetih i devedesetih godina, CosMc’s prodavnice će takođe testirati Drive-Thru lane za preuzimanje i uređaje za beskontaktno plaćanje kako bi ubrzale uslugu.

S pićima poput “Sour Cherry Energy Burst” i “Blueberry Ginger Boost”, CosMc’s bi mogao omogućiti McDonald’s-u da iskoristi rastuću popularnost mešanih hladnih napitaka u SAD-u, trend koji je povećao prodaju kafanskog diva Starbucks-a.

CosMc’s će takođe nuditi neke popularne McDonald’s stavke sa menija, kao i nove sendviče i grickalice.

McDonald’s je u sredu predstavio planove za udvostručenje širenja, sa ciljem otvaranja oko 10.000 novih prodavnica širom sveta do 2027. godine i ubrzanja digitalizacije svog poslovanja.

Izvor: Reuters

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter