PRIJAVI SE ZA KURS BERZE (POPUST 50%)

Pretraga
Close this search box.

Netflix će uložiti 2,5 milijardi dolara u Južnu Koreju za pravljenje TV emisija i filmova

Netflix Inc saopštio je u utorak da planira da uloži 2,5 milijardi dolara u Južnu Koreju u naredne četiri godine za produkciju korejskih TV serija, filmova i emisija bez scenarija, udvostručujući iznos koji je kompanija uložila na tržište od 2016.

Američki servis za striming objavio je to nakon sastanka predsednika Južne Koreje i ko-izvršnog direktora Netflixa Teda Sarandosa. 

Predsednik Južne Koreje je pozdravio investiciju kao „veliku priliku“ za južnokorejsku industriju zabave.

Akcije južnokorejskih produkcijskih kompanija porasle su u utorak, a Showbook i Studio Dragon su porasli za 8,75% i 2,26%, respektivno.

Poznata kao „Korejski talas“ ili Halju, industrija zabave Južne Koreje doživela je globalni procvat poslednjih godina. 

U 2021. izvoz sadržaja uključujući muziku, video igre i filmove dostigao je rekordnih 12,4 milijarde dolara, prema najnovijim vladinim podacima, ostavljajući iza sebe kućne aparate i punjive baterije u obimu izvoza.

„Uspeli smo da donesemo ovu odluku jer imamo veliko poverenje da će korejska kreativna industrija nastaviti da priča sjajne priče“, rekao je Sarandos u saopštenju, navodeći globalne hitove platforme za striming koje su proizveli južnokorejski kreatori, kao što su „Squid Game“, „The Glory“ i „Phisical:100“.

„Squid Game“ ostaje najgledanija Netflixova serija svih vremena, sa 1,65 milijardi sati strimovanja u prvih 28 dana.

Izvor: Reuters

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter