PRIJAVI SE ZA KURS BERZE (POPUST 50%)

Pretraga
Close this search box.

Netflix-ov plan koji podržava oglase biće lansiran u novembru po ceni od 7 dolara mesečno

Netflix Inc je u četvrtak saopštio da će uvesti plan striminga sa oglašavanjem za otprilike 7 dolara mesečno u novembru, što je potez za privlačenje novih pretplatnika nakon što je kompanija izgubila klijente u prvoj polovini godine.

Cena od 6,99 dolara za plan „Osnovni sa oglasima“ je 3 dolara manja od najniže cene Netflix bez reklama. Nova opcija će se pojaviti u 12 zemalja, uključujući Sjedinjene Države, Brazil, Nemačku, Japan i Koreju, tokom 10 dana.

Pretplatnici na plan videće otprilike četiri do pet minuta oglašavanja po satu, rekli su iz Netflix-a. Novoobjavljeni filmovi će imati ograničeno oglašavanje kako bi se sačuvalo bioskopsko iskustvo.

Otprilike 5% do 10% Netfliksovog programa neće biti dostupno na alternativi podržanoj oglasima zbog ograničenja licenciranja, rekao je novinarima glavni operativni direktor Netflix-a Greg Peters.

Akcije Netflix-a porasle su za 5,4% na 232,86 dolara u kasno popodnevnom trgovanju.
Akcije kompanije su pale za 62% ove godine pre objave u četvrtak.

Rukovodioci Netflix-a godinama su se odlučno protivili dodavanju reklama u njihovu uslugu.
Najavili su promenu mišljenja u aprilu kada je kompanija zaprepastila Volstrit gubitkom pretplatnika u prvom kvartalu i predviđajući dodatna opadanja.

„Mi u Netflix-u imamo ogromnu priliku da povećamo našu jedinicu i da privučemo više pretplatnika.
A deo toga je i širok spektar planova cena“, rekao je Peters u četvrtak.

Peters je odbio da proceni koliko bi se kupaca prijavilo za plan podržan od reklama ili koliki bi dodatni prihod mogao da generiše Netflix. Kompanija će dati prognoze za četvrti kvartal kada objavi zaradu u utorak.

Analitičar Cowen & Co, Džon Blekledž, u istraživačkoj belešci, rekao je da dodavanje oglašavanja nudi „značajnu priliku za otključavanje rasta članova“ među publikom koja je osetljiva na cene.

On je ukazao na izveštaj Wall Street Journal-a da je Netflix postavio cilj od 13,3 miliona gledalaca sa oglasima u Sjedinjenim Državama do trećeg kvartala 2023.

Druge usluge striminga, uključujući Hulu i Disney+ kompanije Walt Disney i HBO Max kompanije Warner Bros Discovery već imaju ili planiraju da ponude opcije podržane oglasima koje koštaju manje. Te usluge naplaćuju između 8 i 10 dolara mesečno za planove sa reklamama.

Netflix, poznat po hitovima kao što su “Stranger Things” i “Squid Game”, prijavio je 220,7 miliona pretplatnika u junu, što je skoro 1,2 miliona manje od početka godine.
Kompanija je predvidela da će u trećem kvartalu dodati milion kupaca.

Netflix-ov plan će biti predstavljen u Kanadi i Meksiku 1. novembra, a u Sjedinjenim Državama, Brazilu, Ujedinjenom Kraljevstvu, Francuskoj, Italiji, Nemačkoj, Australiji, Koreji i Japanu 3. novembra.

Španija će uslediti nedelju dana kasnije, 10. novembra.

„Oni su veoma dobro pozicionirani, jer su vrhunski brend i trgovci su izuzetno zainteresovani da budu usklađeni sa kvalitetnim sadržajem“, rekao je Greg Kan, bivši izvršni direktor oglasne industrije koji sada vodi firmu za savetovanje u medijima.

Kan je predvideo da će nova usluga podržana oglasima verovatno dovesti do toga da se neki pretplatnici osetljivi na cenu odluče za jeftiniji nivo, ali je dodao: „Postoji mnogo više potencijala u sticanju prihoda i sticanju nove baze pretplatnika.

Jeremi Gorman, Netflix-ov predsednik za svetsko oglašavanje, rekao je da je Netflix skoro rasprodao svoj oglasni inventar za lansiranje novog nivoa, privlačeći interesovanje proizvođača automobila, kompanija za robu široke potrošnje i luksuznih brendova.

Oglašivači mogu da ciljaju gledaoce prema zemlji ili žanru, ili da prikazuju reklame u 10 najboljih emisija usluge. Brendovi takođe mogu da isključe oglase iz sadržaja koji prikazuje eksplicitno nasilje, seks ili golotinju, rekao je Gorman.
Netflix takođe uvodi verifikaciju treće strane da potvrdi prikaze oglasa i saobraćaj.
Agencija za rejting Nielsen takođe će obezbediti merenje publike, počevši od sledeće godine.

Izvor: Reuters

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter