New York Times Co. je u sredu premašio kvartalna očekivanja profita pošto se više ljudi pretplatilo na njegov digitalni paket pretplate, što je pomoglo da se spreči pad prodaje oglasa.
Akcije izdavača porasle su za 5% pošto je povećao svoju projekciju korigovanog operativnog profita za celu godinu na gornji kraj svoje prethodne procene.
The Times pokušava da dosegne širu publiku i poveća prihod spajajući svoju ponudu vesti sa receptima za kuvanje, ukrštenim rečima i stečenim poslovima kao što su sajt za pregled proizvoda Wirecutter i sajt sa sportskim vestima The Athletic.
Prema rečima glavnog izvršnog direktora Meredith-a Kopita Levijena, kompanija ima više od milion članova koji biraju pakete za potpuni pristup i plaćaju oko 50% više od pretplatnika na vesti.
The Times je dodao 180.000 samo digitalnih pretplatnika u trećem kvartalu i rekao da će prihod od digitalne pretplate porasti za 30% do 33% u tekućem kvartalu.
Ova firma, koja je “zvezda vodilja” za novine koje se bore za prihod od oglašavanja protiv IT giganata kao što su Meta i Google, ove godine je pribegla akvizicijama kao što je dobro poznata internet igra Wordle da bi ojačala svoju digitalnu diviziju.
Čak i dalje, kvartalna prodaja kompanije od 547,7 miliona dolara niža od očekivane je pokazala da nije u potpunosti imuna na opšti pad potrošnje na oglase.
Prihod The Times-a od digitalnih oglasa blago je porastao na 70,3 miliona dolara u trećem kvartalu, ali je korporacija izdala upozorenje da očekuje pad prodaje oglasa u četvrtom.
Prema statistici Refinitiva, New York Times je generisao prilagođenu zaradu od 21 cent po akciji za razliku od projekcija od 13 centi.
Izvor: Reuters