Porsche AG je u prvom kvartalu zabeležio rekordan rast prodaje od 18% na godišnjem nivou, podstaknut prodajom u Kini, saopštila je kompanija u ponedeljak.
Nemački proizvođač luksuznih automobila isporučio je 21.365 automobila u Kini, svom najvećem pojedinačnom tržištu, što predstavlja rast od 21% u odnosu na prethodnu godinu. Tamošnji rezultat, koji je najveći među regionima, vođen je porastom potražnje nakon pandemije.
Peer Mercedes je isporučio 191.000 vozila u Kini u prva tri meseca 2023. godine, što je 3% više u odnosu na prethodnu godinu.
Premijum brendovi imaju koristi od oporavka potražnje u Kini, najvećem tržištu za luksuzne proizvode, nakon što je njena oštra politika zatvaranja zbog COVID-19 ukinuta krajem 2022.
Širom sveta, Porsche je isporučio 80.767 automobila tokom perioda, sa povećanjem u svakom regionu. SUV modeli kao što su Macan i Caienne, kao i kultni sportski automobil 911, bili su najpopularniji među kupcima Poršea.
„Dobar početak čini nas samopouzdanim tokom ostatka godine – u isto vreme, ostajemo oprezni i fleksibilni u okruženju koje ostaje izazovno“, rekao je Detlev fon Platen, član izvršnog odbora Porsche-a za prodaju i marketing.
Izvor: Reuters