Više od 500 Tviter oglašivača pauziralo je oglašavanje na sajtu za mikro blogove od preuzimanja Elona Maska prošle godine, izvestio je The Information u sredu, pozivajući se na osobu koja je upoznata sa poslom oglašavanja ove kompanije.
Dnevni prihod kompanije društvenih medija 17. januara bio je 40% manji nego istog dana pre godinu dana, dodaje se u izveštaju.
Pad prihoda kompanije prvi je izvestio tehnološki bilten Platformer u utorak.
Tviter nije odmah odgovorio na Rojtersov zahtev za komentar o oba medijska izveštaja.
Otkako je Mask preuzeo Tviter prošlog oktobra, korporativni oglašivači su pobegli kao odgovor na to da je milijarder otpustio hiljade zaposlenih i požurio sa plaćenom funkcijom verifikacije što je dovelo do toga da se prevaranti lažno predstavljaju u ime kompanija na Tviteru.
Platforma društvenih medija je nedavno poništila svoju zabranu političkih reklama iz 2019. i rekla da će ublažiti politiku oglašavanja za „oglase zasnovane na uzrocima“ u Sjedinjenim Državama i uskladiti svoju politiku oglašavanja sa TV i drugim medijima.
Tviter je takođe počeo sa rasprodajom svoje imovine na aukciji.
Među stvarima za prodaju našla se i skulptura čuvene plave ptičice, koja je zaštitni znak kompanije.
Izvor: Reuters