POSTANI FOREX TREJDER – POGLEDAJ KURS

Pretraga
Close this search box.

Prodaja NFT-a premašila je 101 milion u 2022. godini: izveštaj DappRadar

Nedavni izveštaj kompanije DappRadar otkrio je da su tokom prošle godine NFT i decentralizovane aplikacije usmerene na igre bile konkurentne DeFi DApp-ovima na mnogim glavnim blok-čejnovima.

Tokom prošle godine, NFT tokeni nastavili su da igraju važnu ulogu u rastućoj Web3 industriji.
NFT-ovi su pokrenuli prelazak sa pada zasnovanog na hype-u zajednice, na projekte koji su usredsređeni na usluge sa dugoročnom vrednošću.

Novi DappRadar izveštaj o usvajanju blokčejna i decentralizovanih aplikacija (DApp) u 2022. godini otkrio je da je broj prodaje NFT-a prošle godine dostigao 101 milion – što je povećanje od 67,57% u odnosu na prethodnu godinu.

Prema izveštaju, Ethereum ekosistem drži prvo mesto u NFT ekosistemu, držeći 21% tržišnog udela i više od 21,2 miliona obrađenih transakcija. Slede Wax (14,5 miliona), Polygon (13,3 miliona) i Solana (12,9 miliona).

pexels david mcbee 730552 1
Prodaja NFT-a premašila je 101 milion u 2022. godini: izveštaj DappRadar 2

Ekosistemi Solana i Immutable X zabeležili su ogroman rast u odnosu na prethodnu godinu u smislu aktivnosti transakcija, sa povećanjem od 440% i 315%, respektivno.

U međuvremenu, podaci pokazuju da nema promena u ekosistemu BNB, sa otprilike milion transakcija za 2021. i 2022.

Dominantna kategorija DApps na različitim lancima takođe se promenila u poslednjih godinu dana.
U 2021. godini, aplikacije za decentralizovane finansije (DeFi) bile su dominantne u svim osim u 2 od 13 lanaca korišćenih u izveštaju.

Ove godine, međutim, veliki pomak ka visokorizičnim, igrama i NFT DApps izjednačio je teren.

Pored toga, u izveštaju su istaknuti Ethereum i Cardano kao blockchain sa najaktivnijim programerima koji rade na lancu, sa 223 i 151 aktivnim protokolom, respektivno.

Dok su modularni blockchain-ovi, kao što su Polkadot i Cosmos, videli da je njihova aktivnost razvijača mreže porasla za 16% i 131,7%.

Važnost NFT-a u Web3 prostoru takođe se prelila u mejnstrim kulturu prošle godine. Od kontinuiranog usvajanja od strane institucija kao što je NBA, do Amazona koji pravi dokumentarnu seriju o NFT-ovima i onima koji ih sakupljaju.

Krajem prošle godine, Kina je objavila svoje prvo nacionalno NFT tržište koje će služiti kao sekundarno tržište za razmenu digitalnih sredstava.

Izvor: Cointelegraph

Autor članka:

Pretraga

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter