Nauči kako se investira u akcije na berzi – PRIJAVI SE

Žene preferiraju ulaganje zasnovano na modernim društvenim vrednostima.

Prema određenim istraživanjima (CNBC), žene radije ulažu u aktivnosti koje su od koristi za životnu sredinu i zajednicu. Prema finansijskim stručnjacima, takvo ulaganje zasnovano na vrednostima moglo bi da podstakne više žena da uopšte investiraju i povećaju dugoročni prosperitet.

Prema nedavnom istraživanju kompanije Cerulli Associates, skoro 52% žena bi želelo da investira u preduzeća koja imaju povoljan društveni ili ekološki uticaj.
Sa tim se slaže 44% muškaraca.

Skot Smit, direktor Čerulijevog istraživanja o ponašanju investitora, smatra da je razlika od osam procentnih poena “značajna“ iako nije velika razlika.
Čak i kada se žene i muškarci uporede u različitim starosnim i imućnim grupama, jaz uglavnom i dalje postoji.

Izvan Sjedinjenih Država, trend je takođe prisutan. Prema S&P Global, koji je anketirao investitore u 11 zemalja, uključujući SAD, 43% žena (u poređenju sa 34% muškaraca) veruje da je stav kompanije o društvenim ili ekološkim brigama „izuzetno značajan“ kada se razmatra da li da investira.

„Skoro svaki novi klijent kojeg dobijem želi da investira imajući na umu svoje vrednosti“, rekla je Keti Kertis, sertifikovani finansijski planer sa sedištem u Ouklandu u Kaliforniji, čiji su klijenti prvenstveno žene.

“A ako ranije nisu, traže od mene da to uradim sada“, dodala je Kertis, osnivač i izvršni direktor Curtisovog finansijskog planiranja i član savetničkog veća CNBC-a.

Autor članka:

Podržite naš rad

Pridružite se Finansijski Putokaz zajednici i budite u toku sa svim novostima iz sveta finansija.

Najnoviji članci

Newsletter